9/16/24

ΔΕΗ: Μετά τα δύο πρώτα καταστήματα franchise που άνοιξε φέτος η ΔΕΗ, συνεχίζει την ανάπτυξή της, δίνοντας την ευκαιρία σε ιδιώτες να αποκτήσουν ένα κατάστημα ΔΕΗ.


Μετά τα δύο πρώτα καταστήματα franchise που άνοιξε φέτος η ΔΕΗ, συνεχίζει την ανάπτυξή της, δίνοντας την ευκαιρία σε ιδιώτες να αποκτήσουν ένα κατάστημα ΔΕΗ.

Στο περίπτερο της ΔΕΗ στη ΔΕΘ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν πληροφορίες, για να ανοίξουν το δικό τους κατάστημα ΔΕΗ.

Η ΔΕΗ δίνει την ευκαιρία σε ιδιώτες, που θέλουν να αποκτήσουν κατάστημα ΔΕΗ με τη μέθοδο franchise, να γίνουν συνεργάτες του ταχύτατα αναπτυσσόμενου δικτύου της και κομμάτι της νέας πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της, μέσω του προγράμματος «ΔΕΗ myStore».

Το ΔΕΗ myStore είναι ένα μοντέλο επιχειρηματικής ανάπτυξης ιδιαίτερα ελκυστικό και προσοδοφόρο για τον συνεργάτη-franchisee, το οποίο περιλαμβάνει ανταγωνιστική και ανταποδοτική εμπορική πολιτική, πλήρη υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας του καταστήματος και εξυπηρέτησης των πελατών, συνεχή εκπαίδευση του συνεργάτη-franchisee και του προσωπικού του, συμβουλευτική από εξειδικευμένη ομάδα, εγχειρίδια λειτουργίας και διαφημιστική επικοινωνία εστιασμένη στα καταστήματα ΔΕΗ.

Στόχος της εταιρείας είναι να ενισχυθεί το δίκτυο καταστημάτων ΔΕΗ, σε επιλεγμένα σημεία, με στόχο να παρέχει μία μοναδική εμπειρία πελάτη στη νέα, ψηφιακή εποχή. Το τελευταίο διάστημα άνοιξαν τις πόρτες τους για το κοινό νέα καταστήματα σε Κηφισιά, Αιγάλεω, Πετρούπολη, Ελευσίνα Αττικής, καθώς και σε Πρέβεζα, Πτολεμαΐδα, Κατερίνη, Λάρισα, Πάτρα, Παγκράτι και Βριλήσσια.


Συνολικά, τα νέα, πλήρως ανασχεδιασμένα καταστήματα και Pop-Up σημεία της ΔΕΗ έχουν ξεπεράσει τα 20 με τον μετασχηματισμό του δικτύου να προχωρά δυναμικά, σε όλη την Ελλάδα. Ο αρχιτεκτονικός και λειτουργικός σχεδιασμός των νέων καταστημάτων γίνεται σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες τάσεις, με ανοιχτούς, φιλόξενους χώρους και εντυπωσιακό φωτισμό.

Στα καταστήματα ΔΕΗ, πελάτες και επισκέπτες μπορούν να ενημερωθούν για όλες τις λύσεις και τα προϊόντα ενέργειας που παρέχει ο Όμιλος. Έχουν σχεδιαστεί έχοντας τον πελάτη, τις ανάγκες και την εμπειρία του, στο επίκεντρο, με στόχο να παρέχουν μία μοναδική, πολυεπίπεδη εμπειρία στην ψηφιακή εποχή του νέου εξηλεκτρισμού. Με μοντέρνο σχεδιασμό, ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενέργειας, γρήγορη εξυπηρέτηση και διευρυμένο ωράριο στοχεύουν στην προσφορά ολοκληρωμένων λύσεων. Το δίκτυο καταστημάτων της μεγαλύτερης εταιρείας παραγωγής και προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, αποτελεί και ένα από τα κορυφαία δίκτυα σε επισκεψιμότητα λειτουργώντας ως κόμβος ενημέρωσης αλλά και συναλλαγών.

Τι προσφέρουν τα καταστήματα ΔΕΗ

Λειτουργώντας καθημερινά από τις 07:30 έως τις 20:00, καθώς και όλο το 24ωρο για πληρωμές λογαριασμών μέσω του myΔΕΗ 24/7, τα νέα καταστήματα προσφέρουν στους επισκέπτες εξυπηρέτηση σε τρεις ζώνες:

-Τη ζώνη γρήγορης εξυπηρέτησης,

-Τη ζώνη εξυπηρέτησης από εξειδικευμένους συμβούλους ενέργειας,

-Τη ζώνη ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης myΔΕΗ ServicePoint, όπου οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν, να διαχειριστούν και να εξοφλήσουν λογαριασμούς, να υποβάλλουν αιτήματα και να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά ή να προγραμματίσουν το ραντεβού τους σε ημέρα και ώρα της επιλογής τους.

Νέες υπηρεσίες και προϊόντα


Οι επισκέπτες των νέων καταστημάτων μπορούν να βρουν όλα τα νέα προϊόντα ενέργειας που παρέχει η ΔΕΗ, επί παραδείγματι το ΔΕΗ myHome 4All, το νέο οικιακό κυμαινόμενο προϊόν που δίνει τη δυνατότητα σε νέους και υφιστάμενους πελάτες να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα, ενώ τους ανταμείβει σε περίπτωση εξοικονόμησης.

Οι επαγγελματίες μπορούν να βρουν τα δύο νέα ανταγωνιστικά κυμαινόμενα προϊόντα ηλεκτρικής ενέργειας για επιχειρήσεις και επαγγελματίες που παρουσίασε η ΔΕΗ, με την επιλογή του προϊόντος να γίνεται για πρώτη φορά με βάση την πραγματική κατανάλωση της επιχείρησης και όχι τον τύπο μετρητή, προσφέροντας παράλληλα εξειδικευμένη εξυπηρέτηση, καθώς και πρόγραμμα επιβράβευσης για την επιχείρηση. Το ΔΕΗ myBusiness 4All απευθύνεται σε επιχειρήσεις με κατανάλωση έως 10 MWh τον χρόνο, ενώ το ΔΕΗ myBusiness 4All+ σε επιχειρήσεις με κατανάλωση μεγαλύτερη από 10 MWh τον χρόνο.

Επιπλέον, οικιακοί και εταιρικοί πελάτες μπορούν να ενεργοποιήσουν πρόσθετες υπηρεσίες, όπως το GreenPass, που εγγυάται πως όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνεται, τόση παράγεται και δεσμεύεται από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας ή το FixIt, την πρόσθετη υπηρεσία άμεσης τεχνικής βοήθειας στον χώρο.

Τέλος, οι επισκέπτες μπορούν να ενημερωθούν για όλες τις ενεργειακές λύσεις ΔΕΗ σχετικά με φωτοβολταϊκά συστήματα και αντλίες θερμότητας, ενώ στον ειδικό χώρο τεχνολογίας βρίσκουν έξυπνες συσκευές και λύσεις smart living για να αυτοματοποιήσουν και να βελτιστοποιήσουν την ποιότητα ζωής τους.

Απαραίτητα βήματα για να γίνετε franchisee ενός καταστήματος ΔΕΗ

-Υποβολή αίτησης μέσω της ψηφιακής υπηρεσίας


-Συνέντευξη με εξωτερικό συνεργάτη της ΔΕΗ

-Συνέντευξη με την ομάδα franchise της ΔΕΗ

-Σύσταση της εταιρείας

-Υπογραφή σύμβασης συνεργασίας

-Αγορά αποθέματος και εκπαίδευση από την ομάδα franchise της ΔΕΗ


-Έναρξη λειτουργίας καταστήματος

Η αξιολόγησή σας βασίζεται σε πολλαπλούς άξονες, οι οποίοι ενδεικτικά περιλαμβάνουν την εκπαίδευση και την εμπειρία, τις υποχρεώσεις προς το κράτος και τους ασφαλιστικούς φορείς, καθώς και χρηματοοικονομικά στοιχεία, όπως το εισόδημα, τα έξοδα, τα δάνεια, το διαθέσιμο κεφάλαιο κ.ά.

Τα καταστήματα θα λειτουργούν με το μοντέλο δικαιοχρησίας, για το οποίο έχει σχεδιαστεί ένα σχήμα με τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

-Κατασκευή και διαμόρφωση καταστήματος: την αναλαμβάνει εξολοκλήρου η ΔΕΗ. Το κατάστημα παραδίδεται “με το κλειδί στο χέρι”

-Ενοίκιο: Υπομίσθωση από τη ΔΕΗ στον δικαιοδόχο

-Εκτιμώμενα έτη για την απόσβεση της επένδυσης: 3 έτη